Příběhové linky

Nemáme rádi prostoduché úkoly typu “najdi v lese”, “vezmi a utíkej” či “zaútoč a zabij”. Nabízíme propracované zápletky napříč postavami a frakcemi. Od těch nejjednoduších, až po velmi náročné detektivní linky plné dramatických zvratů do poslední chvíle. Zakládáme si na nelineárním příběhu a na každou akci postav náš svět přirozeně reaguje.

Díky principu povinných a nepovinných předmětů umíme dosáhnout prolínání lineárních (“povinné hodiny”) a nelineárních prvků hry vtom pravém poměru.

Zároveň je však systém tak flexibilní, že si na své přijdou i zkušenější a ostřílenější hráči, jejichž postavy si chtějí opravdu dělat co se jim zlíbí. Povinné předměty jsou povinné čistě z herního hlediska a žádné neherní pravidlo nebrání hráčům chodit “za školu” popřípadě řešit svoje záležitosti, pokud jsou si vědomi (opět, pouze herních) následků.

Každý ročník se nese v duchu jednoho hlavního příběhu či události, který je propletený nespočtem malých, avšak neméně poutavých linek. Dohromady se pak jedná o příběhový kolos, který by se dokázal vyrovnat nejedné fantasy knížce stím rozdílem, že spisovatelem je zde každý z vás. Pro lepší představu doporučujeme přečíst si historii světa Leirin, která je od herního roku 313 psána opravdu za běhu a dynamicky přímo samotnou hrou.